31 Ağustos 2009 Pazartesi

Yine, Yeni, Yeniden

4 rakamını hiç sevmezdim zaten ama hayatımda büyük bir yere sahip olduğunu yavaş yavaş görüyorum. 4 rakamı benim için hep son olmuştur. tıpkı bu blogum gibi.
4. blog denemem olur kendileri :) her birinde de sıkılıp bırakmışımdır :) umarım gerçekten son denemem olur. güzel bir son olur :)
kelime karnavalı dedim çünkü her kelime ayrı şeyler anlatıyor bize. her biri farklı farklı duyulara, duygulara hitap ediyor. konuşurken birbiriyle aynı ya da zıt o kadar çok kelimeyi yan yana anıyoruz ki. hepsi hep bir aradalar. tıpkı karnaval gibi!
elbette ki eksikler olacaktır.
amacım yazdıkça rahatlamak. çünkü yazma isteği insana gelmeye görsün :) içini kemiriyor sanki :) ayrıca insanların yazdıkça yazabildiklerinden çok okudukça yazabildiklerine inanıyorum :)
eee ne de olsa okur olmadan yazar olamıyoruz :)
güzel bir son olması dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder