2 Ocak 2010 Cumartesi

Happy New Year!

aslında şunu diyeyim; başka bir şeyler karalamaya girdim buraya ama, 2010'a girdik malum, onla ilgili bi konuşma yapmadan olmaz!
hemen başlıyorum;
+yeni yıla nasıl girdim?
-uyuyarak...
+nerede?
-tabi ki yurdumda...
+kiminle, nerede?
-İsis, barbunya ve ben pek sevgili bazamızda....
+yeni yılın ilk kahvaltısında ne yedim?
-simit, peynir, çay...
+yeni yılın ilk günü nasıldı?
-bisiklet, rüzgar, çay, güneş, simit, apocalyptica, park, peynir, İsis, uyku... kesinlikle harika, huzur dolu...
+yeni yılın ikinci günü naıldı?
-yorucu, heyecanlı... kargalar kahvaltısını yapmadan günü bitirmek üzere olduğumu farkettim...
+yeni yılın üçüncü günü?
-yok artık!
neyse böyle işte gereksiz bi şey yeni yılmış falan bilmem neler. girdik bitti!
işin özü; 2009'u attık çöpe gitti. 2009 bana, ben 2010'a girdim...
neyse efendim; herkese musmutlu, kupkutlu seneler, milli piyango, çekiliş, sağlık, huzur, barış dolu bir dünya falan... ana fikir bu, evet! :}

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder