2 Eylül 2009 Çarşamba

Biraz da Gülelim Biz Bari :)

ne kadar uğraşsam da çözemedim ben şu hali
bir yanım hep gülse, diğer yanım melankoli
uğraştım durdum bu külfetle ben epeyli
pelesenk oldu dilime "anlayın artık beni ey ahali!"

şansım açık gidiyor bu aralar epey bi
yazıp-çiziyorum, sanırım oldum ben bi talihli
hatmedin siz şimdi bu blogu tecvitli talimli
esasen ben istemiştim bu saçmalık olsun bi rubai

veronica hatun der ki; evde mi kaldık biz şimdi?
ölmeden görecek miyiz o günleri pek çok talipli?
gelsin artık birisi, olsun isterim maarifli
sonunda olacak mıyız biriyle salih'li?

3 yorum:

  1. =D
    favorilerim arasına eklıyorum hemen bu 'kafiyeli sözcüklerle oluşturulmuş, alt alta cümlelerin sıralanmasıyla oluşmuş şiir görünümlü yazımsı' yı =D

    YanıtlaSil
  2. ahsfuha benden hepimize gelsin bu sanatsal çalışma o zaman :D:D
    ekşi sözlüğün ve google'ın katkılarını da unutmuyorum tabi ki :**

    YanıtlaSil