1 Eylül 2009 Salı

Anlamlandıramadıklarımızdan mısınız?

anlamlandıramadığım onca şey varmış onu farkettim
mesela bize neden bunca misafir geldiğini ya da geldiklerinde neden gitmek bilmediklerini anlamlandıramıyorum.
ne zaman arabanın hangi tarafına oturursam oturayım güneşin beni bulmasını anlamdıramıyorum (bir de o kadar yol hesabı yapıyorum batıya gideceksek öğle vaktinde güneş sağda mıdır, solda mı?)
bi adamın kendi kişisel zevkleri sırasında kazayla oluşturduğu ben'in üzerinde bir spermden fazla hak iddia etmesini anlamlandıramıyorum
şebnem ferahın 2-3 yılda bir albüm çıkarırken, nerden baksan 4,5 senedir albüm çıkaramamasını anlamdıramıyorum.
insanların neden sürekli kadın-erkek ayrımı yaptığını, siyah-beyaz yahut türk-kürt ayrımını anlamlandıramıyorum.
dizinin ya da filmin en heyecanlı yerinde reklama girmesini anlamdıramıyorum
insanların durup dururken tüm sinirini başkasından çıkarmasını anlamdıramıyorum
yaşamın hep güzel şeyleri getireceğine inanıp sürekli bir külfet içinde yaşayıp hala umut etmeyi anlamlandıramıyorum
....
devamı gelicek ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder