20 Eylül 2009 Pazar

Çikolataları Siz Yiyin, Şekerleri Misafirlere Verin! :}



şeker gibi bir bayram olsun. bu ülkenin her günü şeker gibi, bayram gibi olsun...




eskiden erkenden kalkar bayramlıklarımızı giyer, koşardık kapı kapı dolanıp şeker toplamaya :} şimdi farkediyorum da misafir gelmesine bile tahammül edemiyoruz bazen. evet büyüdük!(!) ve bu yüzden "nerde o eski bayramlaaar?" diyip duruyoruz sürekli. büyüdükçe unuttuk çünkü ya da unutulduk.
şu süslü püslü, bazen bomboş, abuk subuk mesajlar var ya. onlardan sandığım bi mesaj vardı; "çocukken güzeldir bayramlar... çok güzeldir de bayramlar. en çok çocukken... hep başa dökülen kolonya, bir süre sonra avuç içine dökülmeye başlarsa, çocukluğun bittiği anlaşılır... ama hep güzeldir bayramlar... barışmak için, hatırlamak için, gitmek için, gelmek için fırsattır. iyi bayramlar..." diyordu mesajda. fazla söze ne hacet!
iyi bayramlar!

2 yorum:

  1. o mesajı bana da atmış idin sevgili Veronica ve bayılmış idim (:
    çikolata tadında nice bayramlarımız olsun toplucana (:

    YanıtlaSil
  2. ben de bayılarak yazmış idim zaten :D
    ne güzel hissettirmişim bak :D:D

    YanıtlaSil