10 Eylül 2009 Perşembe

'İçin Rahat Olsun' Ne Demek?

biyolojik bir acı kimseyi öldürmez değil mi? kimyasında acı olmaya görsün adamın. geçer elbet her şey ama içerdeki geçmiyor maalesef. zamanla öldürüyor insanı. işkenceler içinde... zamanla... kandırsak da herkesi -en başta kendimizi- geçmiyor o acı işte. işlemişse bir kez kimyaya, hiç bir etki etmiyor insana. hele ki birikmişse bazı şeyler içlerde bi yerlerde, somut bir duman olsa tüm bu duygular zehirlemez mi her nefes alışta içine çeken insanları?
'için rahat olsun' ne demek? ben hiç bilmiyorum. çok duydum ama yaşamadım hiç. anlamını idrak edemiyorum hala daha...
özledim blog ben seni. sensiz olmuyor artık. yeniden merhaba :}

3 yorum:

  1. çok duydum duyacağım da. arada bi soruyorum kendime, içim rahat mı bir kontrol edıyorum.genelde havada asılı kalıyor.
    bulursan ne olduğunu bi kısmını da bana yolla.

    YanıtlaSil
  2. ben de bulursam seve seve paylaşacağım seninle canım :} umarım anlamını bilen insanlar vardır şu yaşamda :}

    YanıtlaSil
  3. yalnızca bir teselli cümlesi,
    işe yarar mı yaramaz mı bilmediğimiz bir teselli...

    YanıtlaSil